Tuesday, January 31, 2017

Welcome To My New Blog :)


Guru SMK Subis


Salamualaikum dan selamat segalanya..


Taddaaaaaa..... my new blog is cominggg... jadi dengan ini blog yang dulu tu (kepada yang ikut la) dah tak akan digunakan lagi.. hehe.. blog ni will be more on educational sharing... lebih matang (flip shawl sikit) dan lebih hangat..gitttewww...

Dengan ini penghargaan yang tak terperi kepada yang sudi meng' CREATE' new blog untuk adinde.. my beloved hubby (nasib baik dia budak IT).. kerana sudi menolong sang isteri menggapai impian.. terima kasih boss!! (tabik spring..toink3)

Intro sikit untuk blog ni...
Tujuan buat blog ni sebab aku sendiri ada masalah bila nak gugel sesuatu yang berkaitan dengan sains kimia dalam bahasa melayu (sebab selalu jumpa bahasa indonesia punya).. so I feel you guys yang terburu2 nak cari bahan tapi tak jumpa.. rasa macam nak resign ooo.. (ok ni hiperbola) 

InsyaAllah aku akan share notes2 terutama powerpoint2 yang berkaitan dengan sains upper form dan kimia (sebab subjek tu den ajar) dan mungkin sedikit pengalaman setahun jagung aku mengajar :) .. kalau kerajinan tu tahap moksya.. video tentang PdP akan diupload kt sini.. sebagai rujukan/ kritikan membina sangat dialu2kan..

Happynyaaaa boleh berceloteh dengan rasa selesa..
Okeh lah .. nantikan nota2 yang bakal dishare .. dan aku halalkan kalau korang nak download ke copy ke.. dont worry.. ini memang nak bantu you all yang memerlukan..

No comments:

Post a Comment